:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



18 decembra 2017

Spotrebované 11/2017

Vitajte u mňa!
Ďakujem za všetky milé komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Máme tu december a tak vám konečne predstavím svoju/našu spotrebovanú kozmetiku za mesiac november :-) I tento mesiac sa toho dosť nazbieralo.

1. BALEA suchý šampón na svetlé vlasy   5/5
2. BIODERMA Nodé fluide šampón 5/5
3. K CLASSIC BABY jemný šampón 4/5
4. L´OREAL ELSEVE Extraordinary Oil jemný vyživujúci krém 5/5
5. YVES ROCHER Sensitive vegéta micerálna voda pre citlivú pleť 1/5
6.  L´OREAL ELSEVE Nutri-gloss luminizer extra koncentrovaná maska 4/5
7. ALASSALA Moroccan black soap marocké čierne mydlo na tvár a telo 5/5
8. BALEA sprckový olej na veľmi suchú pokožku 4/5
9. RAKYTN9K bylinná masť s rakytníkovým olejom 0/5
10. NIVEA Baby ochranný krém proti chladu a vetru 5/5
11. BALEA 7-dňová kúra pre žiarivú a sviežu pleť   2/5
12. YVES ROCHER Sérum végetal  nočný krém 3/5
13.BIODERMA ABC Derm vlhčené obrúsky na atopickú pleť 3/5
14. ALVERDE BIO balzam na nohy s limetkou a echinaceou 5/5
15.BUPI Baby detské mydlo s olivovým olejom 5/5
16. INDULONA krém na ruky s antibakteriálnym účinkom 0/5
17. DENTALUX dentálna niť voskovaná 4/5
 Vzorky:
18. BELOBAZA krém  na ochranu, starostlivosť a lepšie hojenie rán i ekzémy              4/5
19. K CLASSIC hydratačná pleťová maska na tvár 3/5
20. PRO BIO očný krém 4/5

U mňa naj za tento mesiac
je BALEA suchý šampón na svetlé vlasy. Je super, mne vyhovuje viac ako od Batiste.
  
L´OREAL ELSEVE Extraordinary Oil jemný vyživujúci krém, je to vlastne olej na vlasy v podobe krému a tá úžasná vôňa... odporúčam na suché vlasy.

NIVEA Baby ochranný krém proti chladu a vetru. Tento krémik na tvár používa Kubko a je v pohode, nedráždi ekzémy ani pokožku a navyše krásne vonia.

Verím, že som vás aspoň niektorým produktom inšpirovala :-)
Majte ešte pekný adventný večer!
A.     
    
  

6 komentárov:

  1. Aďka, ďakujem za zhodnotenie výrobkov ... Ja nedám dopustiť na kozmetiku Nivea ... som s ňou spokojná a bojím sa ju zmeniť ... Na experimenty už nie som ani ja, ani moja pleť ... Tvojim prostredníctvom mám aspoň prehľad čo je dobré a čo nie ... A možno aj niečo vyskúšam ... Maj sa dobre, pekné dni prajem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri,
      ďakujem za návštevu. Ja používam Niveu iba na ruky a klasický modrý krém, inak mi vadí. Celé roky som používala krém od Vichy, odkedy ale zmenili receptúry, niečo mi v nich vadí a tak hľadám ten top krémik pre mňa :-) a tomu budem potom verná.
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  2. Uf, ale toho je! A ja len telový krém Cien svetlo modrý (soft) z Lidl na všetko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...ani nie, niektoré produkty používam aj mesiace, kým ich spotrebujem. Na telo a vlasy môžem skúšať, ale tvár mám citlivú, tam veľmi opatrne. Pá

      Odstrániť
  3. Adinko, doporučuji vyzoušet suchý šampon od Avonu. Je neviditelný, zatím všichni, kdo vyzkoušeli, jsou nadšení!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip Helenka, rada vyskúšam, ešte som ho nemala.
      Krásny večer aj Tebe, pá

      Odstrániť