:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



11 júla 2017

Wafle

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! A srdečne u mňa vítam nové blogové priateľky:

Nina,  mikaglo, Małgorzata Zoltek.


Dnes ráno som sa rozhodla, že po dlhšej dobe pripravím opäť wafle. A veru raňajky nesklamali, moji chlapi ich stíhali takmer hneď zjesť :-)
Recept je veľmi jednoduchý a výborný.

Potrebujeme:
300g hladkej múky (preosiatej)
2PL kukuričného škrobu
1KL prášku do pečiva
štipka soli
2PL kokosového cukru (nahraďte hnedým alebo úplne vynechajte)
2 vajcia
1KL vanilkovej esencie
štipka mletej škorice
450ml mlieka
100g rozpusteného masla

POSTUP:
V mise spolu zmiešame múku, škrob, prášok do pečiva, cukor a soľ, potom pridáme  vajcia, esenciu, škoricu, mlieko a maslo
Naberačkou nalejeme cesto do waflovača a pečieme cca 7 až 10 minút do zlata. Waflovač nie je potrebné ničím mastiť. Z tejto dávky mi vyšlo 10 waflí... Podávame ešte horúce, vtedy sú pekne chrumkavé.
Prajem dobú chuť a budem rada, ak si ich tiež pripravíte a dáte vedieť, či vám chutili.
Cesto na wafle
...pri pečení
hotové wafle
Moja obľúbená kombinácia - s javorovým sirupom a ovocím
 Dnes mi poštár priniesol balíček, ktorý som už očakávala :-) Môžem tvoriť.
A tu sú nerozluční priatelia, Alexík a Bubo (písmenková vodná korytnačka). 
Momentálne je ale Alexík chorý :-(
Dnes som ostrihala prvú levanduľu:
 
Prajem vám pekný deň!
A.

26 komentárov:

  1. Dearest Ad'ka I'm sure those waffles are delicious! Besides they are very easy to cook!
    What a great breakfast!
    Lots of hugs
    Nina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Nina,
      Thank you for the nice words ...
      A kiss,
      A.

      Odstrániť
  2. Das sieht aber lecker aus ;-))).
    Viele liebe Grüße
    Ursula

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aďka, vafle som nikdy nerobila, si šikulka! Vyzerajú lákavo!
    Je mi ľúto, že Alexa niečo trápi, nech sa z toho čo najskôr dostane! Ale tvoja levanduľa ma dostala, je nádherná! Moja vymrzla predminulú zimu, teraz som si kúpila jednu, že ju po odkvitnutí zasadím von, ale stalo sa to, čo mi v komentoch niektorá z vás napísala - nie je vhodná na vysádzanie, vyschla, aj keď som ju polievala, bola vlhká stále a aj tak vyschla.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      ďakujem. Alexík sa pomaly zotavuje...
      Ti je škoda, že Ti vymrzla, väčšinou sa tak stane vtedy, keď ju príliš ostriháš na jeseň...
      V lete levanduľu nezalievaj každý deň, má radšej sucho ako príliš vody.
      Wafle sú fajn, ako malej mi ich mama kupovala v jednom stánku v Nitre :-)dodnes si na to rada spomeniem.
      Pááá

      Odstrániť
  4. No tomu říkám královská snídaně :o) Ty si ty chlapy hýčkáš, Adrianko!
    Moc tě zdravím a doufám, že i Alex bude brzo OK!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem, si zlatá :-)
      Alexov stav sa pomaly zlepšuje, i keď myslela som i na najhoršie...
      Maj sa krásne, pá,
      A.

      Odstrániť
  5. Yummy! It looks delicious! I love waffles!
    ♥Priscila♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak wafle vôbec nerobievam - nemám na ne formu - ani som ich ešte nejedla ... ale vyzerá to veľmi lákavo ... také raňajky ... mňam ... :)
    Aďka, prajem všetko dobré ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wafle som voľakedy dávno robila, nejako som na ne zabudla a tvoj príspevok mi spravil chuť si ich opäť upiecť. Musím vykutrať formu a skúsiť tvoj recept. Alexovi prajem rýchle uzdravenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika,
      ďakujem pekne. Budem rada, keď recept vyskúšaš a dáš mi vedieť, či chutilo :-)
      Pekný večer,
      A.

      Odstrániť
  8. Zrovna minuly tyden jsem v Lidlu na waflovac koukala a rikala jsem si jak se asi na ty wafle dela testo... Recept uklafam a waflovac asi poridim,tohle se u nas doma urcite ujme ;-) Moc diky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to super maškrta, verím, že vám doma budú chutiť tak ako nám :-)
      Waflovač je určite dobrá kúpa a nestojí tak veľa.
      Teším sa, že som Ťa inšpirovala,
      páá

      Odstrániť
  9. How nice to see your daily life. Waffles look so delicious. Love to see the precious friendship among the different species ♥♥ Lavander bonquet is lovely♥♥♥

    Big hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan,
      thanks for visiting. Do you make wafle?
      I love the lavender ♥♥♥, I still have three shrubs.
      Big hugs

      Odstrániť
  10. Wafle vypadají luxusně, hned bych ochutnala, ale já nemám waflovač. :o(
    Přeji krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďáška,
      to je veru škoda...
      Ďakujem pekne,krásne letné dni aj Tebe. :-)

      Odstrániť
  11. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.
    Thanks For more information visit

    หนังฝรั่ง

    OdpovedaťOdstrániť